lördag 23 augusti 2008

Snarkande indier

Det har har varit den varsta natten i mitt liv. Jag hittade ett vandrarhem som var billigt, tog inte sa lang tid att ta sig dit med tunnelbana, men det var en bit utanfor stan. Jag kom dit ganska sent pa kvallen, sa det var lite point of no return, jag orkade helt enkelt inte vandra runt i Paris en fredagnatt och leta. Sa, det fick bli som det blev. Ett rum med sju indiska tjejer.

En sak vet jag sakert nu, det ar att jag aldrig tanker aka till Indien, trots mina nyfunna rumskamraters inbjudan. Spraket alltsa, det ar hemskt. Ta inte illa upp om du ar indier och laser det har, men sju tjejer som pratar i munnen pa varandra och fnissar och skriker ar inte vackert, vilket sprak de an pratar pa.

Sedan tog de mina nutrilett som jag hade lagt fram pa bordet bredvid min sang. De sa att de trodde ingick i rummet. HALLA?! Pa vilket vandrarhem ingar nutrilett? Pa vilket vandrarhem ingar nagonting egentligen? Jag blev sa arg. Sa snarkar de ocksa. Jag behover sova.

Fortfarande ingen Hairy i sikte. Dock forsoker folk har salja mig marijuana. Ska jag testa? Hairy har testat. Mer an en gang.

Inga kommentarer: