måndag 25 augusti 2008

Hemma!

Jag kom hem för ungefär en timma sedan, det tog lite längre tid än jag trodde att ta mig hem från Köln.
Besviken är jag allt, såg fram emot att möta Hairy i Paris, sova fick jag inte göra så mycket heller, även om jag inte planerat att sova så mycket om jag skulle hittat min Hairy.
Något bra fick jag med mig från min resa i alla fall, upptäckte det underbara djuret get. Vackrare djur får man leta efter!
Tyvärr finns det inte några getter levande i det fria i Göteborg, men har för mig att det finns i slottskogen på barnens zoo. Så i morgon ska jag gå dit och titta lite närmare på dom, bekanta mig lite mer med dom innan jag tar reda på om jag rent lagligt kan ha en get på balkongen. Tycker att jag borde få det, folk får ju ha fåglar, hundar, katter och andra djur hemma, så varför inte getter.
Om inte får jag (och i framtiden även Hairy) flytta till ett hus med en trädgård så kan geten gå där och beta.

Inga kommentarer: