onsdag 20 augusti 2008

Det gör ont

Jag förstår inte. Folk tar mig inte på allvar. Jag vet att det kanske verkar konstigt, men den här bloggen har jag bara för att skriva av mig, mina kompisar ska inte få reda på den. Men att säga att jag bara skriver för att folk ska ha kul åt mig, liksom va? Tror ni att jag tycker det är roligt att ni skrattar åt mig? Jag tycker ändå jag har kommit så långt i livet att jag är mogen nog att inte bry mig om vad andra säger. Men ändå så sårar det. Det gör ont. Jag lär ju inte vara den enda som är eller har varit olyckligt kär här i världen. Jag vågar stå för det.

Så snälla, cut me some slack? Ta ut era aggressioner på någon annan. Jag har inte gjort er något.

5 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Stå på dig, lyssna inte på idioterna

Anonym sa...

snygg

Anonym sa...

Tack för att du har din blogg, den gör min dag!