söndag 24 augusti 2008

Hallo from Köln!

Nu befinner jag mig i Köln. Fraga mig inte hur jag kom hit, för det vill jag helst inte berätta. Fick göra ett och annat jag inte är riktigt stolt över. Kan nämna senaste transporten - en gettransport! Jag fick aka med massa bergsgetter som skulle fran Strasbourg till Köln, för att flytta in i en ny park. Underbara djur. Far man ha getter i lägenheter? Jag vill ha en pa balkongen. Maste kolla upp detta när jag kommer hem.

Jag hittade inte Hairy i Paris sa jag gav upp. Ska nog skriva mer om det när jag kommer hem. I skrivande stund är jag hemma hos Heinz, en snäll filur jag träffade pa McDonalds. Han ska hjälpa mig att tjuvtagluffa en bit inom Tyskland. Ge mig tips och sadär.

Vissa fragar hur jag "känner" Hairy. Jag aterkommer till detta ämne snart. Är för lang historia för att jag ska orka dra den nu.

Men som sagt, gettips, ja tack!

Inga kommentarer: