tisdag 26 augusti 2008

Hur Stina träffade Hairy


Är det bara jag som tycker att Ola Salo är snyggare nu än när han var utspökad i massa spandexdräkter? Bilden har jag lånat härifrån. Förresten är Ola ganska lik Hairy där. Hairys hår i alla fall.


I morse försökte jag ringa Hairy, men mobilen är fortfarande avstängd. Hairy, kom heeem igen!


Nå väl, jag tänkte att det kunde vara dags att berätta hur jag träffade Hairy. Det var en höstkväll, hösten 2005, vilket jag nu kom på gör att jag har stalkat honom i tre år och inte två som jag tidigare trodde!! Oj, hjälp, vad jag är störd. När ska jag komma över honom?
Jaja, tillbaka till händelsen. Jag var ute med två vänner på Park Lane, en nattklubb på Avenyn här i Göteborg. Då ser jag honom, han står i baren och ser häftig ut. Håret är långt, han lyser av självförtroende. Han tittar på mig, tar ett glas vatten och häller det över sig. Ja, han gjorde verkligen det! Hällde det rakt över huvudet. Han passade i wet look. Vi pratade lite den kvällen, lite smått sådär som man gör när man står bredvid någon i baren. Sen var det inte mer med det.

Så, efter mycket luskande fick jag reda på vad han heter och vilken skola han gick i. Det var inte så svårt egentligen, med beskrivningen fick jag snart reda på att det fanns en kille som brukade göra galna saker, så som hälla mjölk över sig i bamba, springa runt naken i skolan och så vidare.

Tur var väl det, för nu har jag hans nummer och kan höra hans betryggande röst nästan när jag vill. Ibland svarar han ju inte.


And there you have it.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va vild hairy verkar vara!
ME LIKE =)