onsdag 20 augusti 2008

Flasha brösten

Okej, mitt liftäventyr blev ganska misslyckat. Jag tog spårvagnen till Liseberg och började promenera därifrån mot Örgryte. Med tummen i luften traskade jag flera kilometer utan att någon stannade. Så till sist en lastbilschaufför som stannade. Han kunde köra mig till Borås sa han, men då skulle jag var tvungen att flasha boobsen. Det ville jag inte riktigt, så jag frågade om en fot gick bra i stället. Då blev han arg och körde vidare. Så nu sitter jag här igen. Inga jeans blev det. Jag undrar vad Hairy gör nu. Ska jag ringa?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah måste säga att du har en lite orginell och uppiggande blogg =) Blev riktigt lycklig när jag läste ditt svar till föraren, keep it up!

Anonym sa...

Jag vet inte riktigt vad han menade med flasha boobsen men hur i h***vete kan någon tycka att du är ful? Du är det underbaraste jag sett

Anonym sa...

grymt bra sagt till lastbilssnubben:)