tisdag 31 mars 2009

Mongodag

Åh, nej! Getenkäten röstades ner :( Så idag är det en dag i sorgens tecken. Ska ringa Malin och fråga om hon vill komma hit och supa ner sig med mig. Har inget i skolan så kan lika gärna börja nu, känns det som.

Idag är en riktig tung dag. Inte bara för att jag inte får någon get, det känns som allt går emot mig. Skolan är sjukt seg, jobbet är gnälligt och det värsta av allt: INGEN HAIRY. Det händer verkligen inget med honom. Jag ser honom knappt aldrig längre.

Så idag behöver jag verkligen piggas upp. Ska be Malin köpa med sig pizza (skiter i att banta, vad tjänar det till?) och en flaska whisky.

Vad gör ni när ni har deppdagar? Behöver tips.

2 kommentarer:

Aaaaqah sa...

Knullar. Då utlöses endorfiner som gör mig lugn

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=F62H1V10bE4

kanske är uppiggande, men du har säkert redan sett alla dom :P