fredag 27 mars 2009

Hemtenta

Jag har varit lite dålig på att blogga den senaste veckan. Det finns en väldigt bra anledning till detta. Jag har under denna veckan kämpat med en svår hemtenta. Har nästan varit tvungen att sitta hela dagarna med den. Jag har helt enkelt inte haft ork/tid med att blogga eftersom jag också har jobbat lite. Måste ju ha tillräckligt med pengar för att köpa mat och betala räkningar, och annat tråkigt. Men behöver ju också pengar till alla roliga saker.
Hade inlämningen idag, så nu ska jag förhoppningsvis orka med och hitta tid att blogga lite oftare.


Nej, nu ska jag gå ut i köket och göra mig en macka och lite te. Förhoppningsvis får jag syn på min man med. Hairy har lite förfest hemma hos sig med Gorillan.. hoppas dom inte hittar några tjejer.. Hoppas jag får se honom, förfesten borde sluta snart tycker jag annars är det ingen förfest. Har tyvärr inte sett så mycket av honom nu i veckan, käns inte bra, jag saknar min lilla gubbe. Får ha lite extra koll på honom nu i lugnet efter tentan. Ananrs blir jag nog snart knäpp. Vill känna lukten av hans underbara hår, det har en väldigt egen lukt som är helt otrolig och får mina hormoner att bli galna..

1 kommentar:

markus sa...

ok, det är bra att du ska blogga mera :)