tisdag 17 mars 2009

I kissed a girl and I liked it!

Hihi, jag känner mig så syndig. Det hela började med att Frans (fransmannen) bjöd ut mig igår. Jag ville egentligen inte gå ut med honom, men det är svårt att säga nej. Hoppas det inte blir någon rycktesspridning här i korridoren nu.. Hairy kan ju franska.

I alla fall så var vi på en liten krog på linnégatan (säger inte vilken för ni snokar så fasligt) och min kompis Malin satt två bord ifrån. Vi gör alltid så, jag och Malin, om den ena ska ut på första date så sitter den andra en bit ifrån och kan rycka in om man vill ha en ursäkt för att gå därifrån.

Det hela gick lite överstyr. Malin och jag hade misstolkat vilka tecken vi skulle använda, jag gjorde tecknet hela tiden, vilket var att smälla glaset i bordet efter jag hade druckit, men Malin trodde att tecknet var att smälla i bordet. Så där satt jag och led mig igenom en jobbig kväll med Frans, och Malin beställde in vinglas efter vinglas i sin tristess. Så till slut blev hon nog aningen överförfriskad, kommer fram till mig och Frans och frågar honom vad han gör med hennes flickvän (mig dvs).

Det var visserligen en fin räddning, har kört den många gånger på krogen, men Frans trodde inte på henne, så hon kysste mig för att bevisa. Jag hade väl egentligen velat vara lite fullare innan det hände, men men, det var ganska trevligt ändå. Så nu får jag hoppas att jag inte blir klassad som lesbisk i min korridor, då kommer jag aldrig kunna få Hairy.

Fast nu vet jag inte hur jag ska ta mig ur det här. Jag ser ju Frans nästan varje dag. Kan hoppas att han flyttar tillbaka till Biarritz snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha du är bara för härlig :D ÄLSKAR din blogg!

Anonym sa...

testa att spela kuken för honom. då kan frans bli så kåt att han springer här från gbg ända ner till martinshop i ullared för att köpa en lös fitta :)) du kan alltid testa.
sen när han är nere i ullared går du till hairy och frågar om han vill gifta dig med han :D !
det skulle vara JÄTTE BRÅÅÅÅÅ!