måndag 2 mars 2009

Säker?

Jag känner mig ganska säker på att Hairy inte såg mig utslagen på golvet. Såg honom när jag gjorde min mat, och han tittade inte konstigt på mig. Hade han sett mig däckad på golvet hade han väl tittat konstigt på mig, eller sagt nåt? eller?
Hade inte ni gjort det?

Jag hade gjort det i alla fall. Vill jag tro. Nej, nu blev jag osäker på mig själv igen. Jag måste sluta tänka när jag skriver, det blir bara jobbigare och mer ångestfyllt då. Usch. Nej inga mer ångestfyllda tankar nu! Jag ska vara glad, för idag så har jag lyckats hålla mig till min diet, så mitt i all ångest känner jag mig lite duktig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

go stina

Anonym sa...

Haha Grattis, måste säga att du har Sveriges roligaste blogg!

Anonym sa...

svar till Emeelie.



JAAAAAAAAAAA LÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Anonym sa...

grattis