söndag 29 mars 2009

Ett efterlängtat samtal med Hairy

Jag har ju inte riktigt vågat ringa till Hairy på länge, med tanke på att han kanske känner igen min röst och så. Röstförvrängare har inte riktigt passat heller. Men idag fick jag en superidé - jag kan hålla för näsan!

Sagt och gjort. Jag gick ut till en park (annars finns det risk att folk hör genom väggarna och så. Kan leda till pinsamma situationer).

Vi samtalade ganska länge. Han tyckte att jag lät annorlunda, men jag sa att det nog var för att vi inte hade pratat på så länge. Han tyckte inte min röst var vacker längre. Då sa jag att hans hår inte är vackert längre, och då kom han av sig lite.

Jag vågade inte fråga honom vad han tycker om getter, i och med att jag ska försöka fråga honom in person.

Nu är det dags att dansa!

Inga kommentarer: