onsdag 1 april 2009

Dagen efter frosseriet

Jag fick min pizza igår. Lyckades övertala Malina att köpa med sig min favorit pizza. Vad den heter kommer jag inte ihåg, speciellt inte eftersom namnet är olika på olika pizzerior, men tomatsås, ost, skinka, ägg, paprika (färsk), oliver och créme fraiche är det på den. Supergott, men nu idag har jag lite ångest efter mitt deppfrossande igår. Whisky fick jag dock ingen, fick nöja mig med saft blandat med kolsyrat vatten, tyvärr hjälpte det inte bra som botemedel mot gårdagens mongokänsla. Dumma Malin som inte orkade gå till systemet, sa att hon inte hade råd. Jag tror bara att hon var lite för lat. Men jag får förlåta henne lite i alla fall, hon köpte ju faktiskt min favoritpizza åt mig. Min Malin vet vad jag vill ha när jag drabbas av en mongodag.

Idag känns det inte lika hopplöst med allt, är lite ledig från jobbet nu. Lagom bra nu när tentan är skriven. Kunde inte få ledigt när den skulle skrivas, nej då behövde jag absolut vara där. Funderar på att kanske hämnas lite på chefen? Det får naturligtvis inte spåras tillbaka till mig. Någon som har några bra förslag?

På Hairyfronten intet nytt.. Har inte sett honom alls idag.
Hoppas att han inte har blivit derprimerad och låst in sig för att slippa möta den hårda världen eller något sånt hemskt! Måste komma på något sätt att ta reda på det!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojdå

blitt sa...

ett tip är att lyssna på denna låten: http://www.youtube.com/watch?v=AZhr5ey2VDE den passar dig nu!. lova att lyssna på hela!