onsdag 18 mars 2009

Getenkät?

Jag har bestämt mig för att min nu djupt rotade längtan efter en liten get är för stor, och har därför bestämt mig för att genomföra en slags anonym undersökning. Jag ska sätta upp en bild på en get på kylskåpet + lägga ett litet brev i allas brevlådor, skaffa mig en postbox dit jag ska be mina kära grannar att skicka sina svar. På bilden ska det stå "får jag bo här?"

Får jag inga svar så tänker jag ta det som att de går med på att jag får ha en get här. När det är gjort så är frågan bara var han/hon ska stå, men det löser jag då! Den största frågan, rörande geten, är vilken bild jag ska använda. Så jag tänkte låta Er rösta!





Vilken av dessa tycker ni är bäst? Jag tror att jag har en liten favorit, vill se om ni håller med.



Frans verkar inte ha berättat för de andra här om att han såg Malin pussa mig! Tack gode Gud för det. Hoppas bara han inte gör det snart. Hörde ett rykte, Frans kanske ska flytta, hoppas han gör det! Det börjar bli lite jobbigt att undvika honom. Har på grund av detta inte kunat se så mycket av Hairy som jag vill, dumma dumma Frans! Eftersom jag inte vill springa på honom och vara med om det otroliga jobbiga ögonblicket som lär ske, har jag spenderat mer tid än vanligt hos vänner. Det har inte varit så länge, men det är fruktansvärt jobbigt ändå! Åååh vad jag vill ha min Hairy här bredvid mig nu!


Hörde när han pratade med någon, ganska högt, i mobiltelefon vid 18 att han kanske ska åka bort i helgen. Vad kan jag göra för att förhindra detta? Vill inte att han ska åka bort igen. Måste ringa honom i morgon och fråga, men ska självklart göra det på ett sätt så han inte misstänker mig. Måste bara kluta ut hur jag ska göra det först.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Den gråa har ju klart fetast horn, men den vita verkar vara mycket mer photogenic. Jag skulle nog därför satsa på den, dessutom passar ju vitt med det mesta i inredningsväg.

Anonym sa...

Den lilla vita är ju sötast, men det är svårare att få bort fläckar från den.

Anonym sa...

Den vita är sjukt söt! Men den andra ser ut till att vara mer "Stina"

Anonym sa...

HAHA den översta är sjukt ful. Kan inte sluta skratta.

Anonym sa...

tänk om hairy tycker du är kontig bara för att du har en get. jag tycker att du ska gå efter vad han tycker om han är viktigare för dig än en get.:)

Anonym sa...

HÅLL KÄFT LEFF! GÅ OCH HåLL KÄFT DEN GRÅA ÄR GULLIGAST!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

mogna kommentarer...

Anonym sa...

den vita

Anonym sa...

den grå tycker jag

Anonym sa...

den gråa är lätt bäst! jag vill bara säga att du är en grymt härlig person!

Anonym sa...

hejstina :) den grå geten :)

Anonym sa...

vad menar du med brummelina? :s

Anonym sa...

Den vita geten! :D

Anonym sa...

Den vita såklart, så söt att allas hjärtan kommer smälta. Ingen kan säga nej till dig då ;)