fredag 13 mars 2009

Bekymmer!

Jag har sååå tråkigt! Förstår ni hur jobbigt det är att bara ligga i sängen hela dagen? Jag försökte mig på att gå ut till köket förut, då träffade jag på Frans (inte hans riktiga namn), som är en fransk utbytesstudent. Han frågade hur det var med mig och massa sånt, och sen dess har han sprungit in till mig med vatten och soppor och grejer. Jag vet att man inte ska ta ut något i förskott, men jag tror att han börjar få känslor för mig. Annars skulle han väl inte slavat hela dagen?

Hairy försvann ut för ett par timmar sen :( han hade kläppt upp sig så han var sjukt snygg och skulle säkert på date och ni ligger jag här svettig och äcklig och med Frans som springer ut och in... Dööö.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ojdå!
men be den killen att sticka sin väg?

Anonym sa...

be han dra dit pepparen sås!

Anonym sa...

Eru nöjd nu när La Voix vann eller? =)

Anonym sa...

jag har/kommer att sluta läsa din blogg pga att du alldrig bloggar!