fredag 13 mars 2009

Förkylning och getter

Usch och fy. Jag har blivit superförkyld. Orkar inte göra någonting, inte ens speja på Hairy. Värsta mardrömmen! Som tur är har jag en laptop, så nu ligger jag i sängen och surfar runt och letar efter getter. Jag vet inte hur många av er som minns att jag ville ha en get att ha på balkongen, men det vill jag fortfarande i alla fall. Nu har jag ju ingen balkong längre, och att ta hit en get till studentkorridoren kanske inte blir så uppskattat, men det är fortfarande en framtidsdröm. Synd att jag inte har någon skrivare här, då kunde jag printat ut en bild på en get och tagit mig kraft och satt upp den på kylskåpet, med en liten enkät som frågar vad folk tycker om den.

Förresten skulle jag nog inte orka det ändå. Det har flyttat in en ny kille som grisar ner hela köket. Han lagar så grymt äcklig mat så det stinker sur mjölk i hela köket och korridoren och ibland tränger det sig in till mitt rum. Tror han kokar filmjölk. Usch usch usch.

1 kommentar:

Anonym sa...

om du onanerar framför hairy så försvinner förkylningen:D