lördag 7 mars 2009

Snälla, snälla, snälla, snälla!

Jag tror att jag har i alla fall tio läsare (om man ser till kommentarerna). Och jag ber er nu. Inget annat än Malena Ernman kan gå vidare från melodifestivalen. De andra var samma svenska schlagerstuk som vanligt, som alltid förlorar. Malena är grym! Hon måste vinna!


Kan vi inte bestämma oss för att rösta tillsammans?

Norge är ju roliga, de tror att deras låt är en vinnare. Fy fan, något av det västa jag hört. Till och med jag sjunger bättre i duschen. Skulle kunna ställa upp med imse vimse spindel och komma längre. Kanske inte, men det var ett dåligt bidrag. RÖSTA PÅ LA VOIX! Kolla bara vilken skit:

8 kommentarer:

Anonym sa...

stina, kan inte du be alla som är här att skriva en komentar så vi kan se hu många som has besökt din blogg?

Anonym sa...

alltså, jag älskar din blogg. den är helt sjuk. skulle uppskatta lite uppdatering oftare :)

nu gör jag som mogge och lämnar kommentar.

Anonym sa...

Hej Stina!

Jag följer din blogg slaviskt! Den är underbar!!

När jag läser bloggen tänker jag på den gamla tv-serien Lois and Clark:

Å ena sidan ville man att Lois skulle få veta att Clark är stålmannen. Men, i samma ögonblick som hon får reda på sanningen, förlorade serien sin dramaturgiska nerv.

Om Hairy får reda på sanningen; då kommer bloggen förlora lite av sin storhet. Jag önskar dig således lagom mycket lycka i din jakt på kärleken!

/Kris

PS: Jag lovar att rösta på la voix! DS.

Anonym sa...

HEJ STINA! jag tycker att Mogges idé är JÄTTE BRA! det tycker jag alla verkligen kan göra, tycker du?
är du en rolig människa? är jag det? men det kan du väl inte veta du känner väl inte mig, eller gör du?
jag brukar träna kampsport, brukar du? isåfall vilken, när och hur?
jag har en volvo v-40, har du? isåfall i vilken färg?
jag brukar gilla att bajsa, gör du?. iså fall varför?
jag bor på gatan, gör du? isåfall var?,
jag brukar inte blogga,gör du? isåfall om vad?
jag löser latin på fritiden, gör du? isåfall vart? jag har 40 mammor och 56 pappor, min mamma sade att jag var så jobbig så jag var tvungen att ha det, SA dina föreldrar det?
gillar du hamburgare, isåfall vilken sort?.
om du inte gillar det så vad gilar du?
jag gillar inte att lyssna på tjat, gör du?
gillar du bokstaven F?
isåfall varför?
heter du berta i verkligheten? isåfall varför/varför inte.


hA det bra. svara på alla frågor, isåfall varför/varför inte. hej då

Anonym sa...

fan va anonumos är rolig! hahahah! skrattade nästan ihjäl mej!
jag håller också med moggesförslag!
så därför lämnar jag en komentar!

Anonym sa...

Hej!

Jag läser varenda inlägg, men har aldrig kommenterat förut.

Det verkar vara ganska många som undrar om allt du skriver är sant eller inte. Jag vill bara säga att jag inte tycker att det spelar nån roll. Det är lika roligt att läsa ändå!

Anonym sa...

hur många har du hånglat med?

Anonym sa...

snaart kanske jag slutar läsa din blogg om du inte bloggar mera