onsdag 7 januari 2009

Vi samtalade

Träffade Hairy i köket, lite efter att han gick runt med pinnen. Vi pratade lite. Mitt hjärta bultade så hårt, så hårt.
Jag visste inte hur jag skulle inleda vår konversation, så jag fick dra till med något. En lögn.

Stina: Är det du som tagit mina köttbullar?
Hairy: Ehh. Nej? Eller kanske?
Stina: I så fall lagar du ny mat åt mig.
Hairy: Jag är inte så bra på matlagning, det fixar du nog bättre själv.

Så klappade han mig på huvudet som om jag vore en hund. Han kanske fattade att jag inte hade några köttbullar. Han började gå mot sitt rum.


Stina ropandes: Men hallå!

Hairy fortsätter gå.

Stina: Du var sexig med pinnen förut.

Hairy börjar gapskratta. Jag med. Han trodde jag skojade.

Kanske inte världens bästa konversation, men det börjar ta sig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahhaha. u made my day.
du är fett skön vet du! : D

Anonym sa...

Vilken är din favorit film? Hair eller Hairspray? Eller kan det vara Grease...?

Anonym sa...

HAHA.. Du e fantasisk! Vilken dedication! Önskar dej lycka i livet!