tisdag 6 januari 2009

NÄSTAN UPPTÄCKT?

Hairy upptäckte mig nästan idag. Men bara nästan, hoppas jag.
Det var så att jag stod och väntade på att han skulle komma ut ur hans lilla rum. Dumt nog så har inte min dörr ett sånt, titthål eller vad det heter, ni vet, ett sånt hål man kan se ut genom, men inte in (borde se om jag kan skaffa det, ser jag ner till hans dörr hade det varit MYCKET lättare). Eftersom min dörr inte har det så måste jag ut i korridoren och titta om jag ska ha en chans att se när han kommer eller går, det innebär att risken att bli upptäckt ökar ganska mycket.
Jag älskar honom med hela mitt hjärta, men är inte redo att han ska veta vem jag är än. Som jag sagt tidigare så är det jag som är den dominanta, tror inte att han har förstått det riktigt än :(

På plus sidan så fick jag se honom, och så snygg han var!! Mycket snyggare än vanligt! plus, han var ensam, INGEN TJEJ :D
Jag har än inte sett någon tjej alls komma hem till honom. Av det drar jag slutsatsen att han inte har en tjej, eller att han har det så stökigt att han inte vill ta hem henne. Jag tror på det första! det andra är för hemskt!
Tänk om min älskling är en riktig slusk:O det är han som ska städa upp efter mig!

Inga kommentarer: