söndag 18 januari 2009

Röstförvrängare


Jag har tänkt vidare på det där med att jag inte kan ringa min man längre för att han kanske kommer känna igen min röst, så jag har sökt lite på internet efter röstförvrängare. Bestämde mig för att titta på pricerunner.se då den sidan visat sig vara mycket hjälpsam tidigare. Sökte på röstförvrängare och detta är vad som kom fram. Inte riktigt vad jag var ute efter, men det kanske fungerar? Någon som vet? Fast jag skulle nog inte höra vad han sa, plus jag skulle nog känna mig fruktansvärt löjlig med den på huvudet.

Någon som vet var man kan få tag på något bra och relativt billigt (måste ju leva som fattig student nu)?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant blogg du.
Jag är nyfiken på vem den här Hairy är.

My sa...

Jag tror att detta är årets fejk men fan så roligt iaf. Jag lär inte sluta läsa =)
Jag faller för det!

Anonym sa...

vad gillar du mest?

apoteket eller hemköp?
sova eller sex?
tv eller läsa?
duscha eller bada?
svimma eller ta sömntabletter?
string eller hipster?
digitala bilder eller mobiltelefon?
tampong eller papper?

Anonym sa...

jag vet exakt hur det är att vara olyckligt förälskad men jag ber dig, om du ärpå riktigt, att söka hjälp, inte som ett hån utan som en vän. För alla former av obession är onyttiga för din mentala hälsa.