torsdag 15 januari 2009

Konsekvenser

Jag fullkomligt älskar att bo så nära min man, jag kan se honom nästan när jag vill. Det är en helt underbar känsla! Ni kan inte förstå hur lycklig jag är. Men idag när jag tänkte ringa till honom kom jag på en sak.
Han kommer känna igen min röst om jag ringer honom, och då kommer han kunna lista ut att det är jag som är jag innan han är redo för det. Eller kanske mer innan jag är redo för det, men för tidigt i alla fall.

Så som det är nu så har jag en ganska bra uppsikt över vad han gör när han är hemma, men har ingen möjlighet alls att ringa honom när jag känner mig ensam på jobbet, eller när jag bara vill höra hans röst. Det hade jag inte tänkt på innan jag flyttade in hit. Men jag ångrar det absolut inte! Att flytta hit är nog det bästa jag har gjort.
Man kanske han köpa någon slags röstförvrängare, då hör han ju inte vem det är, men jag kan samtidigt höra hans ljuva stämma. Jag får ta och fundera lite på det.

7 kommentarer:

C sa...

DU ÄGER!

Anonym sa...

DU HAR DEN BÄSTA BLOGGEN JAG NÅGONSIN HAR LÄST!!!!!! min syster är lite lik dig på något sätt.

Anonym sa...

Du är underbar tjejen!

Anonym sa...

Stina, du måste skriva oftare. Vi vill ju höra fler detaljer.

Tror att du kommer få fler besökare om du skriver oftare också.

Lycka till, du är bäst!

My sa...

Mkt underhållande

Anonym sa...

snälla blogga mera!!!!
DU ÄR ÄGIG! DU ÄGER ALLA ANDRA BLOGGARE!!!!

Anonym sa...

Måste bara fråga, är du seriös? Ser ditt liv verkligen ut så här, eller är allt bara påhittat?

Om det inte är det så är det här nog en av de mest underhållande bloggarna på länge.
Om det är så som du skriver så måste jag säga att du är inte bara lite men mycket weird, men ack så underhållande.

Hur som helst, du är så där paranoid stalker-skön.

Hoppas att allt med Hairy går bra.


Cheers
J