onsdag 28 januari 2009

Nu svarar jag!

Förlåt att det inte blev i måndags som jag skrev. Det här med att plugga tar all min ork.


Stefan sa...

Hur många har du legat med?

Det känns inte riktigt som att det angår dig. Inte så många.

SKIT I DET DU sa...

VARFÖR TAR DU INTE STEN????????!!!!!

För att jag inte gillar Sten på det sättet. Han är snygg, men snål och lite konstig. Jag är ju kär i Hairy.


anna sa...

beskriv hairy! Ja menar...kan du beskriv Hairy?
Har du någon slags diagnos? psykiskt menar ja.
Tycker du man ska ta bort saltgurkan från hamburgarna på mcdonalds?
Om någon skulle döda dig, vilken karaktär från nån kriminalserie på tv skulle du vilja ha som utredare för ditt mord?

OVER AND OUT /Annut

Har jag inte beskrivit Hairy ganska mycket i tidigare inlägg? Känns som att jag inte pratar om något annat. Men, han är stilig. Har långt, mörkbrunt/svart hår. Vältränad. Hårig. Trevlig att prata med. Filosofisk. Vad vill du veta?

Eh, nej, jag har ingen diagnos? Vad menar du att det skulle vara?

Jag tycker det är tragiskt om man är så lat så man inte klarar av att plocka bort saltgurkan själv. Eller om man är för feg för att be om en hamburgare utan. Då är det nog du själv som borde ha en "diagnos".

Jag tittar inte på några kriminalserier.. Så jag vet inte riktigt. Men Mikael Persbrandt är ju het så kanske honom som Gunvald.


Chanson D' Amour sa...

Gillar du analsex? Tänder du på ngt annat än män? Ska kille vara rakad? Tror du på tomten? Är du religiös? Vad gör dina föräldrar? Vilket är ditt favoritdjur? vad vill du bli i framtiden? Röker du ofta på? Gillar du BK eller Donken mest? Överst eller underst när du har sex? Sväljer du? Vill du bli kändis? Vem är din förebild?

Jag har inte testat analsex. Väntar på min Hairy. Jag tänder bara på män (en man, Hairy).
Hairy fick sitt namn just på grund av att han inte är rakad, så nej. Gillar honom som han är.

Jag tror inte på tomten. Är inte religiös även om det skulle vara kul att tro att King Kong är Gud. Gud skapade ju människan som sin avbild, men människan härstammar från apan. Alltså är Gud King Kong?

Min pappa driver en pizzeria och min mamma är bankdirektör.

Mitt favoritdjur är get, vilket du också hade vetat om du hade läst bloggen :P

Sexolog ska jag bli, måste ju ha användning för det jag studerar nu.

RÖKER PÅ VAD?!

BLÄ PÅ RESTEN.

Kahrein sa...

Jag undrar fortfarande det jag frågade förut. Har Hairy accepterat att han inte vet vem "telefontjejen" är? Har han aldrig föreslagit att ni ska ses, eller frågat var du bor?

Ja, han pratar med mig som om ingenting. Han blir inte arg, oftast inte i alla fall. Ibland är han lite kort och vill lägga på snabbt, men jag antar att det är för att han är upptagen. Han har frågat om vi ska ses ganska många gånger men jag har inte vågat. En gång lurade jag honom att vi skulle träffas vid en fontän, men jag dök aldrig upp. Undrar fortfarande om han gick dit.


pottsorken sa...

hur många besöker din blogg under en vecka?

Det vet jag inte, men om alla som är här skriver en kommentar här så kan vi räkna!


Anonym Anonym sa...

Har Hairy aldrig, under de två år du följt honom, varit med en annan tjej?

Jo, det har han tyvärr :( Fan, nu blev jag ledsen. Ska hämta en flaska vin.


Jeppe sa...

Hur ser du ut? Bilder? Du är väldigt söt på din profilbild om det är du!

Puss

Tack! Jag ser ut som jag gör på bilden.


Anonym sa...

Skulle du helst ligga med en åsna eller en zebra?

Åsna förstås! Vill ju inte ha randiga barn.


han suger på uppkörning!!! hahahaha sa...

hur många gånger går du på toaletten per dag???

Förstår inte riktigt varför mina toalettbesök intresserar dig, är du kiss- och bajsfetischist?


Skibbe sa...

Är det sant att om ens hand är större än ens ansikte så har man cancer? Om man inte har pubishår, är man gay då? Vem kan segla förutan förhud?


Helt korrekt, så jag beklagar att du har cancer men gratulerar din homosexualitet.


Anonym sa...

Hej! Ifall du och Hairy blir ett par i framtiden, tänker du då berätta för honom att du har stalkat honom i flera år innan ni blev ihop?

P.S. Om man tar vatten från bermudatriangeln och häller det i toalettstolen, eliminerar det då behovet av att spola?

Det beror på hur han berättar om tjejen. Säger han att det var en idiot som brukade ringa till honom kommer jag nog inte göra det. Men annars så. Man vinner inget på att ljuga.
Spola för fan.


Anonym sa...

Planerar du inte att "lägga in en stöt" på Hairy? Är det inte dags att försöka, liksom?


Det gör jag ju varje dag! Step by step. Jag har ju till och med kallat honom sexig.


Anonym sa...

Om du lägger in en stöt på Hairy och han inte vill ha dig kommer du fortsätta förfölja honom då?

Kommer nog gråta en del och sen försöka övertala honom om att jag är rätt och att vi är meant to be. Kan ju inte ge upp hur som helst eller?!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tänder skitmkt på bajs. eller inte. jag bara undrar.