lördag 17 januari 2009

De säger att alkohol lockar fram sanningen

Hej bloggis!
Det här är nog mitt första inlägg jag skriver i onyktert tillstånd. Så ha lite förstående.

Jag ser att jag har fått en del kommentarer, så tänkte passa på att svara lite.

Tack så mycket ni som skriver snälla saker! Det värmer jättemycket.
Vad gäller er andra, jag tar pt mig en del, men inte så mycket som ni kanske hoppas. Klart att jag förstår att ni tycker att jag är konstig, det gör jag också, men jag har ändå någon slags distans till mig själv. Jag inser att det jag gör är helt sjukt. Hade någon annan varit så besatt av någon hade jag kallat den människan för patetisk. Men min kärlek är så stark.

Så, för att svara på Ninas frågor; nej, jag träffar inte andra killar. Har försökt, men jag kan inte sluta tänka på hur mycket bättre Hairy är när jag träffar någon. Jag lägger inte upp bilder på mig själv för jag vill inte att folk ska kunna träffa mig på krogen och tänka att "där är den där stalkern". Kommer nog fler bilder inom kort, tror jag. Har inte bestämt mig än.

Jag visste var Hairy bor genom att delvis följa efter honom och delvis söka på internet. Eniro och birthday.se säger ganska mycket om sånt.

J frågade om jag är seriös. Visst är jag det. Påhittat? Nej. Snarare spontant liv. Vill inte vara bunden, vill kunna dra iväg titt som tätt. Fast nu är det slut med det. Också en uppoffring man får ta genom att bo med Hairy (måste ju plugga).

På tal om att plugga: det blev det där med sex. Det lät spännande.

OH, nu hör jag Hairy komma hem!! Hoppas han är full, hoppas han är full!

Uppdaterar med detaljer snart.

1 kommentar:

Jessica sa...

Till en början vill jag säga att jag är osäker på om jag ens ska ta den här bloggen på allvar eller inte. Förmodligen beror det på att stalking är något man brukar höra om från den som blivit eller känt sig stalkad - inte från stalkern själv...
Jag vill i alla fall säga att jag hoppas för din skull att du tar vara på ditt liv och inte bara anpassar dig efter den du är (olyckligt) kär i. Du säger att du inte vill binda dig, men i och med att anpassa hela din levnad till "Hairys" så gör du ju det ändå.
Det här med stalking har jag förövrigt (hittills) aldrig hört att det leder till något förhållande eller någon relation. De som blir stalkade och kommer på det brukar inte vilja ha med stalkern att göra eftersom de känner att det är en kränkning av deras privatliv - vilket jag faktiskt fullt ut håller med om. Jag skulle känna mig oerhört obekväm med att ha någon som maniskt följde efter mig, snarare tycka att det var en besatthet än kärlek...
Har du tänkt på den varianten?