tisdag 13 januari 2009

Suck

Som jag nog kanske berättade är det en studentkorridor jag bor i, så nu vill studentbostadsbolaget tvinga mig att börja plugga om jag ska bo kvar.

Terminen startar på måndag så det gäller att hitta en ledig studieplats snarast. Det som det finns platser kvar till och som jag väljer mellan är:

Asien i rörelse

Etnologiskt fältarbete

Kultur, erotik och sexualiteter

Nordiska språk

Svenska språket: Grundkurs

Vinets ekonomiska och sociala historia


Vad tycker ni? Jag måste bestämma mig fort. Helst nu. Det lutar mot vinet. Jag gillar vin. Hairy också. Måste ju imponera lite.

9 kommentarer:

Anonym sa...

ska du gå på universitetet för att få ett bra jobb eller bara för att bo med Hairy?

Anonym sa...

Din blogg gjorde min dag! Tack, och lycka till med hairy..=)

Anonym sa...

Knivigt. Alltid en kuggfråga när man ställs mellan sex ellr sprit. Mitttips äratt du skriver Sexkursen på en lapp och Vinkursen på en annan och drar lott. En win-vin (hehe) situation.

Anonym sa...

Du verkar ha en riktigt skön personlighet! Ditt liv verkar otroligt spännande och du uttrycker dig väldigt bra i skrift! Hairy kommer upptäcka dig såsmåningom, det måste han, annars går han miste om någonting.

Anonym sa...

Åh, du är så himla gullig!
Hoppas att Hairy kommer till inskt snart att du är kvinnan i hans liv (:

Anonym sa...

Sexkursen är ett utmärkt tillfälle för att ha lite småeggande samtal i köket samtidigt som du känner av hans vibbar. Hur ofta får man chansen att helt apropå säga: "Jo, det var helt okej i skolan idag. Vi hade en intressant föreläsning om hur pinnar kan symbolisera det manliga könsorganet och hur män som viftar med pinnar framför kvinnor egentligen är undermedvetet attraherade av dem."
Hoppas du valde sexkursen!

http://naivtblaha.blogg.se/

Anonym sa...

Wow! Du är ju så cool att man nästan blir sugen på att "stalka stalkern". Jag börjar redan känna mej lite svartsjuk på Hairy! Jag önskar dej ändå lycka till med ditt kärleksprojekt! /Kris

Anonym sa...

Men herregud! Stackars kille...Eller stackars dig som inte har nått annat att skriva om än hur mkt du suktar efter honom. Get a life :P

Anonym sa...

En av de mest intressanta bloggarna jag har läst! Snälla fortsätt att berätta om hur det går. Har massa frågor:

1. Hur fick du boende i samma korridor?
2. Hur visste du var Hairy bodde?
3. Träffar du andra killar, eller är det bara Hairy som gäller?
4. Varför lägger du aldrig upp bilder så att dina läsare kan se hur du ser ut? Hade varit kul!

Du ser söt ut på din profilbild, så du borde inte ha några svårigheter att få Hairy så småningom. Tror dock att det är lite för tidigt att avslöja vem du är!

Fortsätt iaf, för du är grym!