tisdag 20 januari 2009

Första dagen i skolan

I går var första dagen i skolan, och gissa vem jag såg? :D Hairy så klart! Han läser filosofi eller nåt annat flummigt i samma del av Göteborgs Universitet som jag går i. Såg honom på avstånd, han såg mig med, han nickar åt mig så hans vackra hår fladdrar i vinden. Det var precis som i mina drömmar.

Det var bara upprop i går. Vi är inte särskilt många som läser. Jag är yngst. De flesta är 40+ som bara vill bygga på sina utbildningar, eller går för skojs skull.

Men, det finns saker som tynger mig också. En man i min klass, låt oss kalla honom Sten, är såå snygg. Vad är detta? Börjar jag tappa känslor för Hairy?

Omöjligt.

Sten är nog bara ögongodis.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Berätta för Hairy innan det är försent! Tänk: vad är det om hundra år? Det brukar jag göra och sen vågar man vad som helst.

Anonym sa...

berätta för hnm hur du känner då får du längre tid me hnm i de här livet...lr så söker du hjälp..mentalsjukhus skulle inte skada.

Anonym sa...

hur många besökare har du per dag??? Snälla svara!

Anonym sa...

asså e de här for real??? du är en skadad person som stalkar en annan människa!!!!!
ja hoppas han flyttar å skaffar hemligt nr om han får reda på att du e du.

Anonym sa...

Lyssna inte på hon som började "asså e de här for real???".
DU ÄR DEN BÄSTA BLOGGAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU borde ha ett boggpris!.

Anonym sa...

Det intressanta att alla som klagar alltid är anonyma:)


Lyssna inte på dom Stina, du är bäst:D

Oskar da man sa...

Dom som är anonyma och klagar(borde egentligen stå; säger sanningen) vågar nog inte vara annat än anonyma av rädslan att hon ska ge dom samma behandling som Hairy får. Det är ett sjukligt beteende och det borde verkligen inte uppmuntras.

Anonym sa...

säg till hairy så som du känner!!!
och bry dig inte om dem som klagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
om man ska säga något, så säg något snällt!

Anonym sa...

hahaha ja kan inte sluta läsa din blogg.
för du e ju sjukt rolig, vilken jävla stalker du e! sjuk i huvudet e va du e.

och till alla som e anonyma å kommenterar så va fan spelar de för roll om man skriver sitt förnamn eller nått annat påhittat som typ "krall" sa: blaaa blaaa blaaa. ingen vet vem fan du e ändå.

ja e inte avundsjuk på dig å ja kommer inte sluta läsa din blogg, för de e ju as kul å läsa om hur sjukligt ditt beteende är.
å de verkar som att de finns fler som e som du, me tanke på alla som kommenterar att du borde säga att du e du till ditt stackars offer som förmodligen kommer polisanmäla dig.

och jaaaaajaaaaa nu kommer alla ni säga till mig "orka lägga ner massa tid på å skriva allt detta"
men halllå, nån måste ju fan säga åt denna brud att lägga ner?????

Anonym sa...

Till den senaste som skrev: Mitt efternamn är faktiskt Krall så det är förhållandevis lätt att räkna ut vem jag är:) Sen kan man med dagens teknik också ta reda på exakt vem personen som skrivit är:)

Anonym sa...

Så Hairy har accepterat att han inte vet vem hans telefonkompis är? Han bryr sig inte om att försöka ta reda på vem det egentligen är som ringer honom hela tiden?

Anonym sa...

jag skulle inte kalla dig gammaldags utan en hypokrit eftersom du endast väljer "gammaldags" som gynna dig men hur känns det om vi skulle gå tillbaka lite tiden och ta bort din röst rätt eller överhuvudtaget rätten till utbildning för att du är en kvinna... hur känns det då...fkn asshole