torsdag 5 februari 2009

Highschool stalker

Jag hittade en låt som beskriver precis det jag går igenom:



Är det inte fantastiskt? Trots massa elaka kommentarer vet jag nu att jag inte är ensam om hur jag känner. Jag är inte så knäpp som ni försöker intala mig.

Om en kändis är stalker är det väl lite okej om jag är det? Eller?
Hairy verkar inte ha något emot det. I morse åt vi frukost tillsammans. Eller, han åt, jag satt mest och stirrade på honom.

Har inte vågat lämna någon blomma än, men ikväll ska vi ha pluggkväll tillsammans. Ja, jag vet, när man pluggar kan man inte prata nåt. Men det är bara bra. Jag är superglad bara av att få vara nära Hairy :)

1 kommentar:

Anonym sa...

heej stina!!!!! du är bäst! du är inte knäpp!!! dumma dumma dem som säger det!. kolla gärna in min blogg!!! klicka bara på mitt namn!