tisdag 24 februari 2009

Fluffisar

Ni är bara för gulliga alltså :)

Det är nästan så jag blir rörd. Någon som kommenterar påpekar att jag inte finns med bland polisens rapporter, men du, I'm way ahead of you. Jag anger inte min riktiga lokalisation, förstås. Jag vill ju inte att någon ska känna igen mig, eller lista ut vem jag är.

Tycker det är gulligt att du gör dig besväret, bara för lilla mig. Och att du fortsätter läsa, trots att du inte tror mig. En stor puss till dig!

Den senaste veckan var jag på intensivkurs i yoga, man levde nästan som en munk och det var ganska jobbigt vill jag lova, och nu har jag skitont i ryggen. Har inte träffat Hairy på aslänge heller, vet inte var han har tagit vägen. Gömmer han sig?

1 kommentar:

Anonym sa...

YOU ROCK!

Fatta la vem som helst att du inte vill säga var du var nånstans. FINNS SÅ MÅNgA MOngon