torsdag 5 februari 2009

Banta

Har precis studerat med Hairy... Vi satt i köket och pluggade. Det var mysigt, tills att vi började prata. Vi läser lite liknande kurser, han läser nåt filosofiflum som nu handlar om könsroller, vilket är precis vad min kurs handlar om nu.

Så vi började diskutera lite. Prata om manligt och kvinnligt. Jag vet inte hur jag ska beskriva det här. Har inte känt mig så här nere på väldigt länge.

Hairy tycker att en kvinna ska vara lång och smal och med kurvor. Han tycker att hon ska vara bra på mat och social och trevlig och allt sånt där som hör femtiotalet till. Jag kommer aldrig kunna leva upp till det där. Jag trodde han var annorlunda. Hade hoppats på att han skulle se mig för den jag är och helt plötsligt inse att vi var meant to be.

Men inte.

Jag är 1.67 och är normalbyggd. Nu blir det att banta istället. Ska ner 5 kg innan april.

7 kommentarer:

Anonym sa...

det e la onördigt???? vrf ska du göra det för en kille???. klicka gärna på mitt namn!

Anonym sa...

Du är säkert sjukt snygg som du är,Stina.

Spela Chanson D' Amour för honom så tror jag han nappar på kroken..I would.

Anonym sa...

Faktum är ju iofs att formerna också försvinner om man bantar. Ingen vill ha någon som är pinnsmal

Stanna som du är:) Han kommer säkert se dig snart:)

Anonym sa...

E kommer säkert att gilla dig ändå, haha.

Anonym sa...

men stina, om ni pratar osv, känner han inte igen din röst från telefonen då? han borde ju inse att det är du som är "stalkern", eller?

Anonym sa...

svara snälla på min fråga :) (den senaste frågan)

Stina sa...

Vem är E? Bryr jag mig om E tycker om mig?


Jag har ju redan skrivit om det, jag kan inte ringa honom längre för att jag är rädd att han känner igen min röst. Han verkar inte ha kommit på något ännu.