måndag 29 juni 2009

Samtal med gorillan!

Jag glömde ju berätta vad som hände på midsommar!
Jag var med Malin och promenerade ute i Saltholmen. Vi hade druckit ett par öl var och fick för oss att ringa till min Hairy. Tyvärr var hans mobil avstängd, så det blev ett litet samtal till Gorillan istället.

Gorillan: Hej, det är Gorillan!
Stina: Hej, det är Stina!
Gorillan: Vem är du?
Stina: Jag är Stina, sa jag ju.
Gorillan: Vad vill du mig?
Stina: Jag vill prata.
Gorillan: Då får du ge mig en riktigt presentation, inte en löjlig.
Stina: Jag är Stina. Jag är en tjej.
Gorillan: Känner jag dig? Har vi något gemensamt?
Stina: Vi bor i samma land.
Gorillan: Det stämmer in på ganska många.
Stina: Ja, men det är alltid nåt.
Gorillan: Om du är så kär i mig så kan du väl bara säga det.
Stina: Vadå kär?
Gorillan: Ja, du verkar kär i mig.
Stina: Jag är INTE kär i dig.
Gorillan la på.

3 kommentarer:

Katten sa...

Dina samtal äger så hårt <3
mitt favorit är definitivt det som du ringde angående geten!

aaset du är ett äckel du luktar spaackel och du är ful! sa...

blogga mera!!!!!!!

apega of nabis sa...

hej stina!
jag undrar omdu har lust att lyssna och kanske länka denna sidan på din blogg, www.myspace.com/apegaofnabis