lördag 6 juni 2009

Kommentar och fotbollskväll

Vad snabba ni är på att kommentera!

Kan säga att en viss Eric är snygg, men han är inte på samma nivå som Hairy. Ingen är på samma nivå som min Hairy.

Har tyvärr inte sett min Hairy idag, men förhoppningsvis i kväll. Det ska tittas på fotboll i korridoren. Hoppas han kommer, verkar inte lika misstänksamt när man är många. Safety in numbers.

Funderar på om jag ska gå ut och köpa chips som jag kan bjuda på. Kan inte det vara bra? Då kan jag ta min lilla chipspåse och gå fram till Hairy och fråga om han vill ha. Vem vet, det kanske kan leda till vidare samtal:)

Håll tummarna för mig!

4 kommentarer:

Denelly sa...

Träffade du Hairy ikväll då? :D

blexster sa...

hur gick det?

Denelly sa...

Tell us!!

Anonym sa...

Stina Stina! Kan du inte skriva oftare. Det är ju sommar så även om du jobbar slipper du ju plugga.