tisdag 7 juli 2009

Så det kan gå!

Jag hade ett litet telefonsamtal med Hairy för ett tag sen.. Han verkar inte uppskatta att jag ringer längre :( Ju mer jag pratar med honom IRL här i huset, desto mindre gör det ju att vi inte pratar i telefon, men det han sa till mig senast gjorde mig rätt sårad. Han sa att om jag inte har något vettigt att säga så ska jag sluta ringa och ödsla hans tid. Förstår ni hur ont det gjorde?

Det som gjorde dagen bra igen var Apega of Nabis. Jag fick en kommentar här på bloggen som tipsade om deras myspacesida. Jag hade på deras låt "You're a Cow" skithögt nu för några timmar sen, för den passar så bra in på Hairy. Jag hatar dig, du är en ko. Jag älskar dig, du är en get. Och han kom förbi (jag hade öppen dörr) och frågade vad i helvete det var jag lyssnade på. Vi började prata om bandet :D Han tyckte han kände igen en av bandmedlemmarna och undrar om hon gick på Schillerska. Så, tack Apega of Nabbis, nu har vi något att prata om!

Och Apega of Nabis verkar helt störda i skallen, precis i min smak! Skulle gärna vilja samarbeta eller nåt med dom, om någon har något skvaller, maila gärna!!! SNÄLLA!

4 kommentarer:

Simon sa...

Jag tror att den i mitten kanske går omvårdnad på Burgården.
I övrigt var bandet störda, men låtarna fastnade i huvudet på mig, så nu har jag nynnat på "robert" i flera timmar till mina föräldrars stora förtret.

apega of nabis sa...

hej vi har gjort en ny låt 1 KOLLA gärna och vi har ändrat i aset!

Hef Nairy sa...

Stina, undrar om det inte är Hairy jag har sett på Nef flera gånger? Vet du om han brukar hänga där?

Lyckliga Elin sa...

Nu var det allt ett tag sen du la upp något! :)