torsdag 25 juni 2009

The BIG NEWS

Förlåt att det har tagit sån tid för mig att skriva detta! Jag har jobbat som en galning, och flugit runt på små rosa moln. Varför har jag flugit runt på små moln? Jo vi skulle ju titta på fotboll alla i korridoren, vilket vi gjorde med! Men innan det så sprang jag ut och köpte mig en stor chipspåse. Det funkade helt otroligt bra, jag gick fram till Hairy och bjöd på chips. Det slutade med att vi pratade i 7 minuter! Min kväll var gjord redan då! Kan ni tänka er, jag pratade med MIN Hairy ansikte mot ansikte, ett riktigt samtal i 7 underbara minuter. Räcker det för att få mig att sväva på små rosa moln? Ja, självklart, men det var inte bara det som hände. Många av killarna hade druckit en hel den under matchens gång, den gick ju inte så bra så dom behövde nog dränka sina sorger lite. Även min Hairy var inblandad i detta drickande, jag med till en viss del. När domaren blåste av matchen och det stod klart att Sverige förlorat fick jag mig en kram av Hairy (och några av de andra killarna, men dom räknas inte). Visserligen var han berusad och deppig, men JAG FICK EN KRAM!! förstår ni hur lycklig jag är?!En kram och ett 7 minuters samtal på samma kväll!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! :) Vad pratade ni om?

Anonym sa...

Tro mig när jag ser att jag är ett stort fan av dig Stina, men alltså du borde verkligen sätta dina mål högre!