tisdag 26 maj 2009

"Stina söker getbonde"

Jag är nu ganska säker på att jag har hittat rätt namn på slampan som tog min Hairy på sängen (bokstavligt talat). Just nu är det bara det som jag vet, men jag håller på att försöka få reda på mer. Vill inte avslöja för mycket här innan jag är säker på det själv.


Son jag skrev i det förra inlägget så funderar jag på att söka in till bonde söker fru. Jag har fortfarande inte bestämt mig, men om jag ska söka, vilken bonde tycker ni då jag ska skriva till? eller ska jag skriva ett brev till alla bönder? Kan jag med att skriva att jag kräver att han skall ha en get? Har han ingen get så vill jag ju inte komma dit. Är inte så mycket för andra bondgårdsdjur, bara getter.

9 kommentarer:

TOT sa...

Jag vill ha frågestund! Jag vill veta mer om Hairy. Hur gammal är han? Firar du hans födelsedag på något sätt? Hans familj? Har han något husdjur?

Anonym sa...

Do it! Bli getbondes fru ;)

Anonym sa...

BLOGGA MER

Anonym sa...

Du är äcklig

mum sa...

jag håller med TIT och DU Är INTR ÄCKLIG!!!!!!!

Anci sa...

Lägg av. Stina är bäst!!

Anonym sa...

Stina! Varför skriver du inte oftare? :O

Anonym sa...

Går en åsna bra.. för i så fall kan du komma till mig

Anonym sa...

Jag tycker det låter som en bra idé! Bönder är underbart sexiga!