tisdag 12 maj 2009

EUROVISION OCH VODKA

Idag smäller det! I vårt gemensamma kök/sällskapsrum här i studentkorridoren ska vi (jag i alla fall, hoppas de andra hakar på) titta på EUROVISION SONG CONTEST. Rätt låt vann ju i år, fast jag tyckte om Alcazar också har jag kommit på i efterhand, men men.. I alla fall så hoppas jag att Hairy också kommer dit. Blir perfekt. Vi kan skratta åt töntiga bidrag och dricka mousserande vin blandat med vodka. Hur perfekt är det på en skala från ett till tre?

Jag har nästan glömt bort tjejen han låg med.. Not. Men men. Snart får jag reda på vad hon heter och då ska hon också stalkas. På ett mycket otrevligare sätt. Ni kanske får höra mer om det sen. Har ni några förslag på hämndaktion är ni hemskt välkomna att skriva dem i kommentarerna. Frågor också. Tänkte svara på lite frågor snart, om ni har några dvs. Har ju inte bloggat så mycket på sistone så det kanske inte är någon som läser längre.

Nu ska det blandas vodka!

6 kommentarer:

Jurryn sa...

Hur gammal e hårig?

APAN sa...

Har du något husdjur?

karfenlossen sa...

tycker du att jag ska köpa ett halster?
gillar du vin och vodka?
vilken smak på kudoonger gillar du mest, blåbär eller lakrits?
va föredrar du toalett eller pottapotti?
gillar på l.e.d tv:n från samsung?

hur skulle du helst bli stallkad, med en kamera uppkörd i rumpan eller en näspray i örat?
tycker du det e jobbigt att svara på dessa frågor?
om du svarade ja på förra frågan, förklara varför!

orvar sa...

vrf bloggar du så sällan?

Anonym sa...

hur ofta går du på toaletten?

Calle sa...

Har du någonsin funderat på att ge upp Hairy och kanske satsa på någon som ser dig? Du är ju söt, du borde kunna hitta någon.