fredag 22 maj 2009

Finalen analen

Såg ni på Eurovision? Fy vilken uppgjord final! Jag har fruktansvärt svårt att tro att dom verkligen trodde att juryn skulle göra det mer rättvist, det var ju så uppgjort att man visste vilket skitland som skulle vinna. Därför har jag bestämt mig för att nästa år ska jag inte vara i närheten av en tv! Jag ska köpa ett tält och sova i skogen den kvällen, eller helgen. Vi får se hur det blir, men jag ska absolut inte vara i stan!
Det fanns dock en positiv sak med kvällen. Det verkade som att Hairy höll med mig i att det var helt fel låt som vann! Misstänker att han höll på den franska låten, som i och för sig var väldigt bra. Det kändes bra att veta att han i alla fall inte höll på norrbaggen.
Sämsta finalen på länge!

Har tyvärr jobbat varje dag sedan dess, men nu är jag ledig fram till midsommar nästan, så nu ska jag ta tag i mitt lilla projekt att hitta slampan på något sätt hittade vägen till min mans säng!

3 kommentarer:

Scrappy sa...

GO FOR IT! Du börjar hitta de rätta takterna igen. =)

Anonym sa...

Haha, eller så struntar du i henne och blir den lilla slampan i hans säng istället ;)

Tyckte faktiskt det var den bästa finalen på många år! Men alla kan ju tycka som dom vill....Bosnien var bra!

stewi wonder sa...

jag såg inte finalen men jag tycker att hela eurovision är bara en stor jävla PR kampanj för playboy!
se alla tjejer med kåta tjolar!
att dem måste skämma ut sig så bara för att det en en jävla gubbe som sitter och runkar frramför tv!
och då flyger satsen rakt på tv så han måste köpa en ny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



jag är jävligt förbannad!!!
jag ska fan gå å runka nu!
fan va jag är sur!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!

men det ska bli skoj och se hur det går för dig med hairy!
go for it!

ska jag gå å köpa en flaska renat av abdulla eller ska jag gå å sätta på en bänk i parken med en flaska whisky?
gillar du wihsky?
när ska du svara på alla fråger?
jag hör att en liten skithund skäller så jag daska till den med min dolme!
den e 2m lång!
i sómmar ska jag gå å köpa en båt och åka ut till liding Ö och se om det finns någon gammal tant somär rik som man kan flörta med!
hatar gammla tanter på 105 år!
dem borde fan va i små celler i underjorden, skämta :D!
hoppas att du har det bra!
hade bra!
blogga mera!
inget illa menat!
hejdå!
lycka till med hårig!
hejdå