lördag 23 maj 2009

Just another day in paradise

Hej små barn!
Jag är lite onykter nu, förlåt. Tycker alltid det är pinsamt att vara full. I alla fall att läsa vad man har skrivit dagen efter.

Jag har en fråga till er läsare. Om det är någon av er som är från Göteborg, känner ni till bandet Ska'L Man? De spelade typ reggae. Tror inte de finns längre. Om någon råkar ha lite låtar med dom skulle jag gärna vilja att ni skickade. Jag var lite kär i en av dom förut. Bilder går också bra.

Någon frågade vad Hairy heter på riktigt.. Vet inte om jag vågar säga.. Kan erkänna att bokstäverna E och R finns med någonstans i namnet. Nu får ni gissa fritt :)

Förresten, om någon av er kanske känner Hairy, kan ni inte säga till då? Jag vill gärna ha mer info om honom, och gärna om tjejen han knullade. Jag träffade Hairy häromdagen och då nämnde han ett tjejnamn. Nu ska jag söka vidare på det. Lite jobbigt när man bara har ett förnamn att gå på, men försöker hitta henne på facebook. Ska försöka få ur honom mer info snart.

Förresten funderar jag på att söka in till Bonde söker fru, när de ska starta nästa säsong. Vad tror ni om det? Vore inte det häftigt? Jag kanske kan träffa en man med get!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja! bonde söker fru! vilken bra idé!
gör det!

Pia sa...

Du skriver alldeles för sällan nu! Och du har inte ens berättat hur du fick reda på att Hairy legat med någon annan tjej. Du skrev bara att du hade sett det. Hur såg du det? Var du i samma rum? Eller hörde du det bara?

Jag är en trogen läsare som följt dig enda från början och jag MÅSTE få svar på dessa frågor.

Ringer du fortfarande Hairy? Smyger du fortfarande utanför hans dörr? Hur planerar du att få honom?

Sanna sa...

Hihi nu tror ja att ja har en ganska bra gissning va han kan heta..... Däremot e de ju omöjligt att veta vem han e men hoppas nån som vet hittar bloggen å avslöjar lite sköna detaljer. Om man kan lista ut det efter va man har läst i bloggen??? /Sanna