lördag 4 april 2009

101 inlägg

Det förra inlägget var mitt 100:e. Det känns stort på något sätt. Trodde aldrig jag skulle orka blogga så länge. Jag såg att någon tyckte det var för lite färg på sidan nu, ska försöka fixa det. Jag vill ju inte ha en tråkig layout.

Nu har jag varit hemma alldeles för länge, och eftersom jag typ har påsklov nästa vecka (har egentligen ett par föreläsningar + ett seminarium men skitsamma) så tänkte jag resa bort någonstans. Jag funderar på att göra som i filmer, att bara åka till flygplatsen och ta första bästa flyg någonstans, men det känns lite riskabelt och dyrt. Tänk om det blir typ Hongkong för 20 000 kr eller nåt. Man kanske kan göra likadant på tågstationen? Eller Stenaline?! Ja! Där har vi det! Jag åker till Stenaterminalen och tar första bästa båt.

Ciao for now!

Inga kommentarer: