tisdag 21 april 2009

They POP!

Vet inte om jag har sagt något tidigare, men tentan gick bra. Jag känner mig väldigt stolt över det! Det är inte alla som klarar sin första tenta på universitetet inte! Men mina små lärare tog väldigt gott om tid på sig för att rätta den, så fick inte resultater förrän i torsdags. Fredagskvällen spenderades med att fira lite med Malin. De senaste gångerna vi har varit ute har jag blivit fruktansvärt bakfull, så drack inte så mycket, men fick ändå in rätt känsla. Det blev en väldigt trevlig kväll hur som.

På Hairyfronten intet nytt. Nästan, har sett honom en del, men jag har inte gjort så mycket mer, har lite svårigheter med att bestämma vad mitt nästa steg ska vara. Har några tankar, men måste väga för- och nack-delar först.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk inte så mycket, bara gör!

Ps. lycka till med hairy ^^

gandalf sa...

BOOGA MERa!!!

Bellin' sa...

Kan du inte sända Hairy ett glassogram (eller motsvarande) lite anonymt sådär och kolla vad som händer.

Anonym sa...

stina, blogga meeera dååååååååååå