lördag 11 april 2009

GLAD PÅSK!!

GLAD PÅSK PÅ ER ALLIHOPA! Hoppas ni har en bra dag. Satt ni och sörjde igår för att Jesus dog? Hehe. Jag var ute med Malin så idag är jag extremt bakfull. Men min favoritpizza ska nog göra saken bättre :)

Förresten var det inte så roligt ute igår. Malin stod och snackade med en gammal man från Holland största delen av kvällen, så jag fick roa mig på egen hand. Blev lite egenkomponerad karaoke. De hade ingen karaokemaskin så jag fick be en kille trumma genom att sparka på bardisken och beatboxa (men han var kass) och så skulle jag försöka överrösta musiken de spelade på stället. Inte det lättaste, men det var ganska uppskattat. Hoppas jag i alla fall.

Måste passa på att tacka för alla trevliga kommentarer. Om man vill maila så är min adress finfinastina@gmail.com . Fyndig adress va? Men skicka inget spam!

4 kommentarer:

Linn sa...

GLAD PÅSK till dig också Stina!

Ollonet som var ett björkollon sa...

Glad påsk

krister petteresedan sa...

är du en gammalt fyllo på typ 50 år som äter chips och dricker öl till kvällsmat?

Voresbul sa...

F-n att Barack vann i enkäten. Jag röstade på dig!