tisdag 1 december 2009

Ny riktning

Jag har nu gett upp min banan-diet. Det fungerade inte så bra, gick runt och var ständigt hungrig. Dagarna slutade ganska ofta med att jag åt massa mackor på kvällen. Ska se om jag kan hitta en annan diet, en som verkligen fungerar! Någon som har något bra tips?

Har spenderat delar av mina kvällar på Andra Långgatan, Hairy spaning såklart. Har dessvärre inte sett honom något mer, men tror att jag såg Gorillan i lördags. Tror jag ska börja spendera mer tid där, han har säkert varit där, bara det att jag inte har varit där på samma tider. Har inte heller lyckats få reda på var han bor, men jag tror att jag har en generell riktning nu i alla fall. Onsdag imorgon, lillelördag, chansen finns att han går ut då. Så ska parkera mig på Andra Långgatan och hålla ögonen öppna. Håll tummarna för mig!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja :D
vad heter hairy på riktigt?

Spechal sa...

håller tummarna för dig!

Anonym sa...

Du inser väl att du låter som en riktigt stalker. No kidding you need to get a life...