måndag 21 december 2009

Inga resultat

Tyvärr verkar inte mina julkort jag skickat ut gett några resultat. Ingen som skrivit något om det bland kommentarerna i alla fall :( Jag slog på stort och skickade ut 20 julkort. Jaja, sånt är livet. Inte heller något resultat på Hairyfronten. Jag börjar tro att han kanske inte ens bor i staden längre. Men nu är det snart jul i alla fall, jag får väl dränka mina sorger i whisky. Ska hem till mamma och pappa imorgon och bo där i några dagar. Finns inte så mycket att göra hos dom så jag kanske får mer blogglust. Jag har förresten en ny diet på gång. Nu får jag äta en måltid om dagen, det blir oftast köttbullar och en burk majs.

Stort tack till er som kommenterar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud människa ät ordentligt!

Okej jag ska dra mig själv som exempel på att det enda att göra är att träna och äta ordentligt: jag har sedan ca 2 veckor tillbaka tränat varannan till var tredje dag på boxning, gympa och gym. Inget fancy, bara ca 50-60 min träning varje gång. har inte ändrat min matvanor alls utan äter nu bara tre gånger om dagen p.g.a. jag jobbar mycket (har vräkt på mig 5 kilo den senaste 3-4 månaderna). Och efter bara två veckor har jag gått ner 4 ca i mindjan och tre på baken. Gissa hur mycket vikt det är du ;P

Träna lite bara och ät ordentligt så mår du så mycket bättre sen! (För du vet väl att om man äter en gång om dagen bara så går ämnesomsättningen ner samtidigt som man tappar muskler = extremt dålig kombination)

Anonym sa...

Fick ditt julkort. Du verkar ju helt störd. Snälla sicka ingen mer skit till mig. /Hanna

Ozelot sa...

Jag skall bli bjuden på middag ute, på Andra lång såklart. Om hon blir kvitt sin BDD och kan skiljas från spegeln alltså..

Anonym sa...

Hahaha, kul att folk tycker du är läskig med dina julkort också. Ta inte åt dig lilla du :P