måndag 7 december 2009

Ny idé


Jag såg en reklamfilm för Posten för några dagar sen, där dom sa att om man skickar julkort så får man vänner. Jag tänkte då att det kanske skulle vara kul med lite nya vänner, så jag har beslutat mig för att ta fram telefonkatalogen och välja ut några människor som ska få julkort från mig. Det ska stå typ God Jul och så ska jag skriva adressen hit till bloggen och hoppas på att dom kommer in och lämnar en kommentar. Ska skicka med julpost så att dom kommer fram lagom till jul. Funderar på att skicka till någon i Hairys närhet, men det känns lite riskabelt. Jag skulle ju gärna vilja bli vän med någon som han känner, men samtidigt får vännen inte komma på att det är Hairy jag skriver om. Det är ett svårt liv jag lever, ska ni veta. Många svåra val!

2 kommentarer:

Anonym sa...

låter bra! blogga mer :D

Anonym sa...

Snälla Stina blogga mer. Hur många gånger måste man uppmana dig...:S