fredag 18 september 2009

Hej igen alla!! Och förlåt för dålig uppdatering!

Jag är verkligen jätteledsen för att jag inte uppdaterat mer. Shit alltså, ni anar inte hur mycket det betyder för mig när ni skriver att jag ska blogga mer :) Ni är verkligen underbara.

Mycket har hänt i mitt liv. Jag har inte haft en lugn stund. Jag pluggar ny kurs på Göteborgs universitet. Jag vet inte om jag vågar säga vad jag läser för då kan ni få fram namn och sånt ganska snabbt. Men iaf. Hairy är borta :( Jag vet var hans vän bor och följer efter honom ibland, men Hairy har jag inte sett på evigheter. Jag tror att han är utomlands, säkert i Frankrike.

Jag hade gärna åkt och letat efter honom men saken är den att jag nästan har en ny man nu.. Hoppas verkligen att han aldrig läser det här, för han kommer aldrig vara Hairy för mig. Hade jag träffat Hairy hade jag lämnat honom direkt. Hairy är allt för mig. Det känns så hemskt. Jag känner mig hemsk. Men så är det. Jag kommer aldrig glömma Hairy. Och jag tror och vet och hoppas att han snart kommer tillbaka igen. Och vi bor ju i samma stad. Här bor hans familj och hans vänner, han måste återvända.

Jag måste intala mig själv det. För att stå ut med vardagen, för att stå ut med livet.

Jag hoppas ni inte är allt för arga för att jag inte bloggat. Hoppas också att ni fortfarande läser. Ni är bäst!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi tittar in en snabbis varje kväll, så nu får du börja skriva oftare. Berätta vem denna nya man är? :)

Anonym sa...

jag tittar in typ varje dag! blir alltid glad när det hänt nått nytt. fortsätt kämpa :)

Anonym sa...

Kollar också in varje dag, men är besviken på att du uppdaterar så sällan. We want details!

zacharias sa...

jag med!