söndag 20 september 2009

Ny man i livet. Saknad man

Vad glad jag blir när ni visar att ni fortfarande läser, och stöttar mig.
Många av er vill veta vilken den nya mannen i mitt liv är. Jag har tänkt att dela med mig lite mer av honom, och hur vi träffades, men jag känner att jag inte är riktigt redo för det än. Det är fortfarande för nytt, plus jag är inte helt säker på att han inte läser här. Gör han det och jag skriver något om honom, så kommen han inse direkt att jag fortfarande är fruktansvärt kär i killen jag har beskrivit som 'mitt ex'. Jag kan dock säga att när jag känner mig säker på att han inte läser min blogg så tänker jag berätta lite mer om honom.

Hairy har jag tyvärr fortfarande inte sett, bara hans kompisar. Fler och fler saker pekar mot att han befinner sig i Frankrike. Hoppas han kommer tillbaka snart. Även om han inte längre bor nära mig, så kommer det ändå att kännas mycket bättre när jag vet att han befinner sig i samma stad. Så länge jag vet var hans kompisar bor så kommer jag tillslut att hitta honom..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm...ge upp på Hairy bara?

zacharias sa...

blogga mera :)