torsdag 24 september 2009

Dagens tankar

Det har blivit roligt att blogga igen! Jag känner ett stort behov av att skriva av mig. Min nya man är... några år äldre. Vissa tycker vår åldersskillnad är oacceptabel, men jag bryr mig inte. Han behandlar mig väl och han ställer inte så höga krav på mig. Han tycker att jag duger som jag är. Ofta när jag är med honom tänker jag på Hairy. Jag och min nya dejt är ofta ute på ganska dyra restauranger. Allt jag kan tänka på är hur mycket trevligare det hade varit Hairy. Fast att jag gillar min nya dejt och fast att jag aldrig hade blivit bjuden på något så dyrt av Hairy. Han är ju bara student. Flumstudent dessutom. Men hellre kärlek än pengar, det säger jag. Anna Anka är en mycket störd människa. Klart att man ska lyssna till sin partners behov, men att tycka att det är okej att vara otrogen om inte kvinnan alltid har lust? Eh. Hej, medeltid. Fast det är väl inte så lätt att ha verklighetsanknytning när man aldrig har jobbat ordentligt en enda dag av sitt liv. Måste vara väldigt roligt att vara miljonär på någon annans bekostnad, känna att man bara lever på någon annan. Nej. Jag klarar mig bra. Dyra middagar är så långt jag sträcker mig.

7 kommentarer:

parviz sa...

Berätta gärna lite mer om den nya, snygga, underbara, trevliga karlen!

Kåv sa...

blogga mera :)

Anonym sa...

Och vi har ett stort behov av läsa det du skriver!

Anonym sa...

jag håller med kåv! blogga mera :D

Anonym sa...

Skriv gärna mer än en gång i veckan. Vi är ju alla så sugna och nyfikna på ditt liv!

/L

klicka på mitt namn :D sa...

stina blogga mycke mera änn vad du gör! vi som läser är ivriga om att få veta mera!

Anonym sa...

Skriv mer! Skriv mer!