tisdag 18 augusti 2009

Men ursäkta mig

Jag skrev ett sådant hemskt stavfel i mitt förra inlägg att något mongo känner sig manad att kommentera det.

srtuter sa...

AHAHAHHAHAHAHAHA FRUKTANSFÄRT ROLIG!!!!!!!!!! AHAHHAHAHAHAHHAHAHA
FAST JAG BA DACKAT 2 LITER HEMBRÄNT/HANSTJPIT!!!!!!!!!!!!!!!11
å du tina eller va fan du nu heter så tyker jag att det borde vara lättare med verifireingen att hitta rätt bokstäver!!!!!!!!!!!

den 18 augusti 2009 00:32


Det jag råkade göra var att byta plats på t och k i fruktansvärt - "frutkansvärt". Så hemskt av mig. Förlåt så mycket. Dra gärna från min blogg sen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha, men lite cred för att någon orkar kommentera ens XD

kaj sa...

hahaha fan va nice person som komenterat ^^

Carl Zeiss sa...

Hahahaha! Finare kommentar än det får man leta efter, men inte speciellt länge... :D

Anonym sa...

blogga mera :D hhahahaah fin komentar :D

Anonym sa...

hallå? var är du? kom tillbaka!