måndag 8 februari 2010

"Pojkvän"

Jag har ännu inte sett Hairy nånstans och om jag ska vara ärlig är jag nästan redo att ge upp. Jag har nu en pojkvän i mitt liv, eller ja, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla honom för, för jag har egentligen inga känslor för honom. Men vi träffas. Och han är kär i mig och vi är officiellt ett par. Fast när vi umgås låtsas jag att han är Hairy. Jag känner mig riktigt usel. Jag vet att det är jättetaskigt mot den nye mannen. Han heter för övrigt Carl om någon var nyfiken. Carl är egentligen ett kap, och jag önskar verkligen att jag kunde tycka om honom så som jag tycker om Hairy, men det går bara inte. Jag behöver ett avslut på Hairyhistorien på något sätt, men jag vet inte hur. Det här verkar aldrig gå över :(

Men för att ta upp en positiv grej, jag jobbar numera extra på ett getstall :) Det ligger långt utanför stan, så jag bor där över helgen när jag är där. Jobbar ungefär varannan helg. Då får jag umgås så mycket jag vill med de små liven. De är verkligen underbara. Jag vill ha en man som gillar getter lika mycket som jag gör

4 kommentarer:

heder sa...

Du kanske skulle kunna få in min syster och hennes kompis på det stallet :)?
dem gillar också getter.
men du! kan inte du blogga oftare?:D

Härsken osthatt sa...

BAJS

heder sa...

Hej, jag när jag gick in på din sida så blev jag lite besviken på komentaren över mig :P.
jag tycker det är väldigt tråkigt att folk skall behöva säga sådant för att må bättre.

Anonym sa...

Du kan inte komma över hairy för att du inte vill släppa honom. Det måste komma av sig själv, men när du väl gjort det så kommer det blir bättre. Sluta leta efter honom och acceptera att du aldrig kommer att träffa honom igen. Gråt gärna om du vill, dagen efter kommer vara underbar.

Och gör slut med Carl för Guds skull, är du så rädd att vara ensam? Bara var med dig själv annars kommer du bara må dåligt i längden.