lördag 13 februari 2010

Är lite vilse

Jag märker att det är många som har slutat följa mig nu. Jag förstår er, det gör jag verkligen. Jag har skrivit väldigt sporadiskt. Problemet är ju mest att jag inte haft något att skriva om. Mitt "vanliga" liv går inte ut på så mycket. Jag träffar vänner, dricker lite, träffar Carl ibland, sen jobbar jag och sover. Som ni kanske listat ut får jag inte bo kvar i studentkorridoren längre. Det gör mig ingenting. Den var bara äcklig. Utan Hairy där hade jag aldrig stått ut. Har någon som läser bott i korridorsrum? Snälla, dela med dig av erfarenheter. Där jag bodde var det riktigt äckligt. Men jag var blind, jag brydde mig inte alls när Hairy var där. Jag märkte det inte ens. Jag hyr sedan ett tag tillbaka en ganska central lägenhet i andrahand. Andrahand suger, jag vill ha nåt eget. Och jag vill ha Hairy. Läste i kommentarerna att någon tyckte att jag skulle dumpa Carl, men det är inte så lätt. Tänk om jag aldrig mer ser Hairy? Då är det väl bättre att jag har Carl än ingen?
Tänk vad skönt det kan vara att lätta på hjärtat ibland. Hoppas ni fortfarande vill ge mig råd!

5 kommentarer:

Anonymus sa...

Oh no! Jag läser fortfarande med stort intresse :)

Anonym sa...

Japp vi läser också. Tycker faktiskt inte alls det är bättre att ha någon man inte riktigt vill vara med än att vara ensam. Men sen å andra sidan har jag aldrig förstått folks rädsla att vara singlar. Jag tror att längden gör du bara illa dig själv genom att vara tillsammans med honom, omärkligt, lite lite i taget, tror jag att det kommer få dig att må sämre och sämre. Nej, om du inte är kär i honom är det nog bäst att göra slut. Det finns alltid nya husdjur att hitta ;)

markus sa...

Jag läsaer!

Jabbz the one and only sa...

Jag snubblade in på din sida av en slump och fortsatte läsa. angående student korridor så är det nog det roligaste och stökigaste i mitt liv.
det känns som att det enda som fyller en funktion i studentlägenheter är att det e perfekta ytor för ha FETfester..

Anonym sa...

Blogga mer om du vet med dig att du inte brukar göra det så ofta. Är en bra ego-boost att få feedback. Eller?