fredag 8 januari 2010

Hej alla!
Hoppas verkligen ni har haft en bra start på det nya året. Själv har det blivit sådär. Inget nytt på Hairyfronten. Däremot träffade jag en ny man lördagen efter nyår, då jag var på fest. Han är snygg, har gyllenbruna lockar och jättevackra ögon. Men jag vet inte. Hairy är ju min man. Den nya mannen har SMSat och frågat om jag vill ta en drink. Vad ska jag säga? Han är ju verkligen skitsnygg, men jag vet att det är Hairy jag vill ha. Är det taskigt att gå på date med honom bara för att fördriva lite tid? Nu hoppas jag verkligen på snabba svar, för jag har redan väntat några dagar och måste nog svara honom nu innan han tappar intresse.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gå ut och träffa den nya mannen. Glöm Hairy nu och ha lite kul! :)

Sofia sa...

Klart du ska träffa den där mannen. Tidsfördriv är alltid spännande :)

Och förresten, angående dina diet-planer. Pröva LCHF-dieten! Fungerade verkligen över förväntan på mig iallafall :)

Benny sa...

ta den unge, starke , välmående unga mannen istället för den där apan!
Ta DRINKEN FÖR HELVETE!
du kommer må så jävla mkt bättre
+ det skulle vara så jääääävla roligt att bara kasta en sten i en byske, det hade jag tyckt va så JÄVLA ROLIGT!

+ en allvarlig sak nu, skulle inte du kunna ha så att man kan ställa frågor igen i kommentarerna?
det hade jag tyckt skulle vara så JÄVLA ROLIGT!.
glömm den där håriga apan och ta med dig den nya icke apande mannen till ett paradis i hawaii och bosätt er där för resten av era liv!
när ni väl har flyttat så ska ni ta och bygga en hemmbränningsapparat som skall döpas till tjorven!
Men glöm ej att blogga oftare :D!

Anonym sa...

stina! du måste berätta mer! jag vill veta hur det gick med den nya mannen, och om hairy och allt!

markus sa...

blogga mera! :D

Anonym sa...

Men kom igen nu. Skriv på bloggen någon gång, det är inte så svårt att posta lite mer ofta.

amelia sa...

vafan, snart slutar jag läsa denhär bloggen!