söndag 19 juli 2009

Autograf

Jag var på stan med Malin och Hanna i torsdags. Vi skulle inte göra något speciellt, bara titta runt lite i affärerna. När vi var på väg ut från en affär (jag tänker inte avslöja vilken), kom det fram en kille och visade oss en pappersbit. Nej det var inte någon som var ute efter att tigga pengar! Han ville sälja en autograf som en av de begåvade ungdomarna som spelade i Gothia Cup nu i veckan. Just denna autograf skrevs av en australiensisk tjej vars namn jag inte tänker avslöja här. I alla fall så vet jag att hon är duktig för att jag var nere på Heden och tittade på matcherna, och kände igen henne på kortet killen visade. Han hade dokumenterat när hon skrev autografen så att man skulle känna sig säker på att det inte var någon bluff.

Från början ville killen ha 10 kr för autografen, men vi fick honom att sänka det till 5 kr. Så nu har jag en autograf skriven av en framtida stjärna:)

2 kommentarer:

redink sa...

blogga mera stina!

Anonym sa...

JAAA, blogga mer!!!! Vi saknar dig!