söndag 7 december 2008

Jag vill inte att Hairy ska ha någon annan

Men tjena tjena!
Jag ska försöka börja skriva av mig lite oftare. Har så mycket att göra nu med packning, får skylla på det. Efter nyår bor jag granne med Hairy!! Och det verkar för bra för att vara sant, vi kommer att dela kök. Jag tror jag drömmer. Gör jag det?

Fast sen får jag lite deppigare tankar. Jag funderar på vad som kommer hända om Hairy har flickvän som han tar dit. Fy fan. Tänk om jag vaknar en morgon och ser en Hairy och en äckeltjej sitta och äta frukost efter att ha lekt en hel natt. Eller ännu värre, tänk om jag hör dem.

What to do?

Var flytten en dålig idé?

Fast, nu får jag ju insiderinformation. Har Hairy nån brud kan jag ju försöka skrämma iväg henne. Lägga hundskit under hans kudde, t ex.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snacka om att vara störd!
Du har aldrig tänkt på ett tredje alternativ? Att han kan tänkas vara bög? Skulle vara rätt åt dig isf. Och bäst för honom så kanske du lämnar honom ifred nån gång. Skrämmande och sjukt det du håller på med. Fyfan!

Anonym sa...

Du är äcklig, jag spyr galla över dig ditt äckliga miffo.. snälla skaffa lite proffesionell hjälp, kvinna!